Verkkokaupan Tilaus ja toimitus
TILAAMINEN JA TUOTTEET
Verkkokaupasta tilaaminen on helppoa ja turvallista.
Suurin osa valikoimastamme valmistetaan oman laatutarkkailumme alla sopimustehtaissamme ja tuotteet toimitetaan suoraan varastoltamme.
TOIMITUSRAJOITE
Parantaaksemme tuotteidemme saatavuutta rajoitamme tilauskohtaista tuotemäärää siten, että yhdelle tilaukselle voit tilata kolme (3) mekkotuotetta. Rajoitus koskee vain mekkotuotteita, ei esimerkiksi alushameita tai muita asusteita.
Tilausten määrää ei ole rajoitettu.
Palautuskulu on tilauskohtainen.
TOIMITUSAIKA
A) JOS TUOTE ON VARASTOSSA: Toimitusaika on noin 2-6 arkipäivää. Toimitusaika riippuu kuljetusyhtiöstä ja toimitusosoitteesta sen jälkeen, kun tuote on noudettu varastoltamme kuljetusyhtiön toimesta. Sesonkiaikana toimitusaika voi olla muutaman päivän pidempi suurien tilausmäärien vuoksi, kiitos ymmärryksestä!
B) JOS TUOTE ON ENNAKKOTILATTAVISSA: Ennakkotilaustuotteiden toimitusaika on noin 4-5 viikkoa tilauksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että kaikki tilauksesi tuotteet lähetetään samanaikaisesti ennakkotilauksen arvioidun toimitusviikon perusteella, joka voi vaihdella 4-5 viikkoa. Mikäli haluat vastaanottaa muut tuotteet nopeammin, suosittelemme tekemään erillisen tilauksen ennakkotilaustuotteellesi.
Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin, inhimillisiin saldovirheisiin sekä hintavirheisiin.
Huomioithan, että pyhäpäivät voivat pidentää toimitusaikaa
Verkkokaupan Vaihto ja palautus
VOINKO VAIHTAA TUOTTEEN?
Voit halutessasi vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin, kokoon tai kokonaan eri malliin. Palauta aiemmin tilaamasi tuote palautusajan sisällä (14 vuorokautta) ja tee uusi tilaus vaihtopuvulle verkkokaupassamme.
Vaihto on ilmainen yhden (1) kerran.
Verkkokaupan palautukset ja vaihdot tulee tehdä aina Postnordin kautta.
Huomioithan, että vaihto tai palautus Zazabellan myymälöihin ei ole mahdollista.
MIKÄ ON PALAUTUSOIKEUTENI?
Noudatamme Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) ehtoja.
Käyttämättömille tuotteille on 14 vuorokauden palautusoikeus, siitä hetkestä kun olet noutanut tilauksen.
Pois lukien intiimituotteet, kuten silikoniliivit.
Palautusehtona on, että tuotteen tulee olla käyttämätön ja hintalaput tulee olla paikoillaan.
Palautus on ilmainen, kun tilauksen loppusumma palautuksen jälkeen on yli 200 euroa.
Muussa tapauksessa vähennämme palautettavasta summasta palautusmaksun 9,90€.
Palautuskulu on tilauskohtainen.
Huomioithan myös, että tilausta ei voi peruuttaa, jos se on jo lähetetty toimipisteeltämme.
Kaikista noutamatta jääneistä paketeista veloitamme kaksinkertaisen palautuskulun 19,80€/tilaus.
MITEN VOIN PALAUTTAA TILAUKSENI?
Toimituksen mukana on aina palautuslomake ja palautustarra, jonka avulla palauttaminen on helppoa.
1. Tarkista, että tuotteet ovat käyttämättömiä, puhtaita ja niissä on kaikki laput kiinni. Tuotteen pitää olla myyntikuntoinen, eikä saa olla sovituksessa likaantunut tai rikkoutunut. Kiinnitä tuotteesta kaikki napit, nyörit ja vetoketjut.
2. Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake. Voidaksesi palauttaa tuotteen, sinun tulee merkitä mitkä tuotteet palautat, määrä ja kirjata palautuksen syy. Jos et löydä palautuslomaketta, liitäthän palautuksen mukaan vapaamuotoisen kirjeen, josta ilmenee nimesi, tilausnumero ja palautuvien tuotteiden nimi ja palautuksen syy.
3. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan. Emme vastaa huonosti pakatuista palautuksista.
4. Liitä pakkauksen päälle mukana tullut palautustarra ja vie kuljetusyhtiön palvelupisteeseen.
5. Varmista, että säilytät palautuskuitin, kunnes hyvitys on vahvistettu. Kun vastaanotamme palautuksen, lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse.
Huomiothan, että palautus tulee tehdä annettujen ohjeiden mukaisesti ja esimerkiksi vaihto tai palautus Zazabellan myymälään ei ole valitettavasti mahdollista.
MILLOIN SAAN HYVITYKSEN PALAUTUKSESTA?
Käsittelemme palautuksesi noin viiden arkipäivän sisällä sen saapumisesta toimipisteellemme.
Hyvitämme tapahtuman automaattisesti Klarna Checkout -maksupalvelun kautta maksutavasta riippumatta.
Pankkikortti, luottokortit, verkkomaksu: summa palautetaan samalle kortille/tilille josta tilaus on tehty.
Lasku tai osamaksu: summa hyvitetään laskussasi. Saat uuden laskun ja eräpäivän Klarnalta.
Huomioithan, että hyvityksen näkyminen pankkitililläsi voi kestää 2-14 arkipäivää.
Tämä riippuu käyttämästäsi maksutavasta.
HUOLENPITOVELVOLLISUUS
Tuotteeseen on oikeus tutustua rauhassa kotona ja asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön siihen tutustuessaan. Palautettavan tuotteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Palauta tuotteet ensisijaisesti niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen tuotteen hinnan takaisinmaksua.
Tekstiileissä veloitetaan 100% arvonalennus, mikäli tuotteesta on poistettu hintalappu, tuote on tahraantunut, rikkoontunut tai jos tuote on pesty ennen palautusta. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta, toimituskulut sekä palautuskulut.
Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §).
Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi puvun yhteydessä ostetuilla silikoniliiveillä, joilla ei ole palautusoikeutta.
Käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä.
Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta.
REKLAMAATIOT
Vastaamme myymiemme tuotteiden laadusta ja mahdollisista virheistä.
Jokainen reklamaatio käsitellään yksilöllisesti, joten otathan sähköpostilla yhteyttä asiakaspalveluumme heti virheen huomattuasi.
Näin voimme sopia palautuksesta, vaihdosta tai hyvityksestä.
Liitä sähköpostiin nimesi, tilausnumerosi, kuva tuotevirheestä sekä vapaamuotoinen selostus tuotevirheestä.
Ilmoita tuotevirheestä aina ennen tuotteen korjaamista, korjauttamista tai palautusta.
Pidätämme oikeuden korjata tuote ensisijaisesti itse tai valita virheen korjaava taho.
Hyvitys/alennus-tapauksessa edellytämme kuvallista todisteaineistoa virheen laadusta.
Asiakaspalvelu: verkkokauppa@zazabella.fi
Verkkokaupan Maksut ja Muut
MAKSUTAVAT
Verkkokaupassamme on käytössä turvallinen Klarna Checkout -maksujärjestelmä. Voit maksaa luotto- ja pankkikortilla, verkkomaksulla, tai Klarna AB:n laskulla tai erämaksulla. Lue lisää Maksutavoista.
ASIAKASREKISTERI JA TIETOTURVA
Asioimalla verkkokaupassamme liityt asiakasrekisteriimme josta voit erota koska tahansa. Verkkokauppamme on suojattu ja asiakastietosi ovat turvassa järjestelmässämme. Lisätietoa löydät tietosuojaselosteeta.
ASIAKASPALVELU
Verkkokaupan asiakaspalvelu toimii sähköpostitse arkisin. Viikonloppuina tai pyhäpäivinä esitettyihin kysymyksiin palaamme mahdollisimman pian seuraavina arkipäivinä.
Sähköposti: verkkokauppa@zazabella.fi.
Huomiothan, verkkokauppaan saa yhteyden vain sähköpostitse. Kivijalkamyymälöiden henkilökunta ei pysty vastaamaan verkkokauppaan liittyviin tiedusteluihin.
VERKKOKAUPAN MAKSUTAVAT
Kotimaisena verkkokauppana olemme luotettava toimittaja ja käytämme vain 100% turvallisia maksutapoja. Käytössämme on turvallinen Klarna Checkout, jonka kautta voit tehtä ostoksia niin pankki- ja luottokortilla kuin laskulle tai voit maksaa tilaustasi itsellesi sopivissa erissä.
Pankki- ja luottokortit
Pankki- tai luottokorttimaksu suoritetaan tilauksen vahvistuksen yhteydessä Klarna Checkoutin kautta. Jos tallennat tietosi, on ostoksien tekeminen seuraavalla kerralla vielä sujuvampaa. Valitessasi kassalla Korttimaksun Sinut ohjataan uudelle sivulle, josta löytyy lomake korttitiedoille. Kortilla maksamista varten tarvitset korttinumeron ja CVV-turvakoodisi. Paketti lähetetään asiakkaalle 2-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun maksu on suoritettu. Poikkeustapauksena ovat erityiset tilaustuotteet, joiden kohdalla noudatetaan tuotesivulla ilmoitettua arvioitua toimitusaikaa.
Verkkomaksu
Voit valita kassalla myös Verkkomaksun, mikäli tahdot maksaa tilauksesi oman verkkopankkisi kautta. Zazabella.fi verkkokaupassa voit maksaa seuraavien pankkien kautta, omilla verkkopankkitunnuksillasi: Danske Bank, Nordea, Aktia, Osuuspankki, Säästöpankki ja S-pankki. Paketti lähetetään asiakkaalle 2-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun maksu on suoritettu. Poikkeustapauksena ovat erityiset tilaustuotteet, joiden kohdalla noudatetaan tuotesivulla ilmoitettua arvioitua toimitusaikaa.
Valitse maksutavaksi Klarna Lasku niin maksat kätevästi vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi! Klarna Laskulla on 14 päivää maksuaikaa. Lasku aktivoituu, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti lähetetään Sinulle. Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna AB tekee automaattisen sisäisen tarkistuksen henkilötunnuksesi perusteella. Henkilötunnusta verrataan myös osoitteeseen, jossa olet kirjoilla oikean henkilöllisyyden takaamiseksi. Tämän vuoksi jos haluat toimituksen eri osoitteeseen kuin missä olet kirjoilla, täytyy sinun ilmoittaa toinen toimitusosoite. Kassalta löytyy lisäkenttä tätä varten.
Valitsemalla maksutavaksi erämaksun voit jakaa maksusi jopa 36 kuukaudelle! Erämaksulla maksat alkaen 9,00€/kk, ja voit milloin tahansa maksaa koko jäljellä olevan summan. Yhteistyökumppanimme Klarna AB hoitaa tilisi. Tilauksesi yhteydessä saat tilauserittelyn, mutta varsinaisen laskun saat myöhemmin Klarna AB:n toimesta.
Kun valitset maksutavaksi Klarna Tilin, Klarna AB tekee automaattisen sisäisen tarkistuksen henkilötunnuksesi perusteella. Henkilötunnusta verrataan myös osoitteeseen, jossa olet kirjoilla oikean henkilöllisyyden takaamiseksi. Tämän vuoksi jos haluat toimituksen eri osoitteeseen kuin missä olet kirjoilla, täytyy sinun ilmoittaa toinen toimitusosoite. Kassalta löytyy lisäkenttä tätä varten.
Ensimmäistä kertaa Klarna Tilin avulla tilattuasi saat Klarna AB:lta tilisopimuksen. Kun olet lähettänyt takaisin allekirjoitetun tilisopimuksen, lähettää Klarna AB sinulle laskun seuraavassa kuussa. Tarkempaa tietoa Klarnan Erämaksusta löydät täältä. Tarkemmat erämaksun ehdot löydät kassalla valitessasi maksutavaksi Joustavan erämaksun.
Kysyttävää tai epäselvyyksiä laskutuksessa?
Voit soittaa Klarna AB:lle puh. 09 – 425 997 71 arkipäivisin kello 09.00-17.00. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse info@klarna.fi
FRAKKIPAKETIN Ehdot
FRAKKIPAKETTI SISÄLTÄÄ
Frakkipakettimme sisältää frakkitakin, frakkihousut, frakkipaidan, paidan napit, kalvosinnapit, valkoisen frakkiliivin, valkoisen rusetin, valkoisen taskuliinan sekä pukupussin.
Frakkipaketin hintaan kuuluu myös pesulakustannukset, sekä kuljetusyhtiön toimitus- ja palautuskulu.
FRAKKIPAKETIN TOIMITUS
Toimitamme frakkipaketin viimeistään 2 viikkoa ennen juhlapäivääsi.
Varaamme aikaa, jotta ehdimme vaihtamaan tuotteet eri kokoon, jos asiakkaan koko on muuttunut tai mittauksessa on tullut virhe.
FRAKKIPAKETTI TILAUS ON SITOVA
Frakkipaketin tilaus on sitova, kun asiakas on tehny tilauksen verkkokaupan kautta.
Sopimuspurku tapauksessa perimme 50% vuokrapaketin hinnasta.
FRAKKIPAKETIN VAIHTO
Suosittelemme olemaan nopeasti yhteydessä asiakaspalveluumme, jos tilattu koko ei ole sopiva ja tarvitsette toisen koon. Tuote on mahdollista vaihtaa toiseen kokoon vain siinä tapauksessa, että varastoltamme löytyy vielä oikea koko vaihdon mahdollistamiseksi.
Vaihto ei kuulu frakkipaketin hintaan ja vaihdosta veloitamme ylimääräisen postikulun 9,90€.
Pidätämme oikeuden varaston loppuunmyyntiin.
FRAKKIPAKETIN PALAUTUS
Palautuslomakkeen ja palautustarran avulla palautus on helppoa.
1. Täytä palautuslomake, jossa ilmenee nimesi sekä tilausnumerosi.
2. Kirjaa palauslomakkeeseen, jos vuokrafrakkipaketti on käytössä vahingoittunut.
3. Pakkaa frakkipaketti samaan laatikkoon tai vastaavaan, jossa paketti toimitettiin teille. Emme vastaa huonosti pakatuista palautuksista.
4. Paketin mukana tulee valmiiksi maksettu palautustarra, jonka voi laittaa paketin päälle.
Palautus tulee olla kuljetusyhtiön kuljetuksessa seitsemän (7) päivää ilmoitetun juhlapäiväsi jälkeen.
Veloitamme jokaisesta myöhästyneestä vuorokaudesta 20€/ vuorokausi.
FRAKKIPAKETIN HUOLENPITOVELVOLLISUUS
Asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen tuotteen palautuksen hyväksymistä. Palautettavan tuotteen tulee aina olla pesemätön, sillä huolehdimme tuotteen pesettämisestä itse.
Mikäli tuotteisiin tulee tahroja, jotka eivät lähde pesemällä pois tai tuote on muuten vahingoittunut, veloitamme asiakkaalta erikseen lisämaksun tuotteen arvon alenemisesta ja korjauskustannuksista. Tästä syystä suosittelemme asiakkaille aina vakuutusta frakkipaketin tilauksen yhteydessä.
FRAKKIPAKETIN LISÄTIEDOT
- Verkkokaupan kautta tilatulle vuokrapuvulle emme tee korjausta, emmekä salli että asiakas itse korjaa/korjauttaa pukua.
- Myymälän kautta tilatun frakin voi jättää korjattavaksi vain Zazabellan omalle ompelijalle samaan myymälään kuin mistä vuokraus on tehty. Emme salli että asiakas itse korjaa pukua.
- Käytä vuokrattavia lakerikenkiä vain sisätiloissa.
- Huomioithan, että vuokrasetit ovat aiemmin olleet vuokralla ja niissä voi tästä syystä ilmetä pieniä virheitä. Frakit ja kaikki vuokrattavat osat ovat aina pesty asianmukaisesti ennen niiden uudelleen vuokrausta.
myymälät
VAIHTO JA PALAUTUS
Liikkeistämme ostetuilla mekoilla, asusteilla tai muilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Normaalihintaisilla tuotteilla on seitsemän (7) päivän vaihto-oikeus puvun luovutushetkestä samanhintaiseen tai kalliimpaan tuotteeseen.
KORJAUSOMPELU
Pukuihin tehtävät korjaukset eivät sisälly puvun hintaan, vaan veloitamme ne erikseen korjaushinnaston mukaisesti. Korjausompelu on mahdollista kaikissa Zazabellan myymälöissä.
FRAKKIVUOKRAUS
Frakkivuokraus on mahdollista kaikissa Zazabellan myymälöissä sekä verkkokaupassa.
Katso tarkemmat frakkipaketin ehdot ylempää.
ASIAKASPALVELU
Liikkeiden asiakaspalvelusta vastaa jokaisen liikkeen henkilökunta. Voitte ottaa yhteyttä suoraan haluamaanne myymälään soittamalla tai sähköpostilla. Lähimmän liikkeen yhteystiedot löydätte myymälät sivultamme.
MYYMÄLÖIDEN MAKSUTAVAT
- käteinen
- suomalaiset pankkikortit
- luottokortit: Visa, Visa Electron, Mastercard
- osamaksu (tuotteet luovutetaan, kun koko maksu on suoritettu)
- Resurs Bank
- (HUOM. Klarna Lasku ja Klarna Tili ovat ainoastaan verkkokaupan maksutapoja. )